Stíluskommunikátorként azt vallom, hogy a viselt ruhánk a lelkünkben végződik, hogy a személyes stílusunk tudatos felépítése kívülről-befele is tud gyógyítani. Amikor a Beango kollekciókat terveztem szezonról-szezonra, kevés vásárlómat ismertem személyesen. Ruhákat terveztem egy elképzelt személyiségnek, egy fiktív karakternek. Felhalmozódott készlet maradt rám. Egyáltalán nem volt fenntartható. Teltek az évek, és azt éreztem valami nem jó, nem éreztem magam teljesnek így. Rájöttem, hogy szükségem van arra, hogy megismerjem közelről a vásárlóimat, személyesen, és csakis nekik, az ő egyéniségükre tervezzek.
Inspirációs forrásaim ezentúl a vendégeim életstílusa, személyisége és egyedi esszenciája lett. Az én életfeladatom segíteni őt abban, hogy stíluskommunikációja önazonos alkalmazásával könnyed és sikeres élete legyen munkában és magánéletben.