Miért nem tud sok nő nőies lenni? Mi a különbség a jó nő, és a nőies nő között? Ezekkel a kérdésekkel találtam szembe magam mostanában.
Kit nevezünk nőies nőnek?
Azt, akire azért tapad rá a tekintetünk, mert nyugalmat áraszt, mert én- és önazonos. Aki tisztában van a hibáival ugyanúgy, mint az erősségeivel, és mindkettőt az előnyére tudja fordítani. Aki egy társaságban nem feltűnő, hanem kitűnik onnan. Akiből árad a pozitív kisugárzás és te is csatlakozni, kapcsolódni szeretnél hozzá.
Mi az oka annak, hogy ma kevés nőre tudod ezt mondani a környezetedben? Mi az oka annak, hogy nem érzed magadban ezeket?
Különbség van a jó nő és a nőies nő között. A jó nő „csak” a szemnek, a nőies nő viszont a léleknek is kellemes. A ruhái harmóniában mozognak vele.
Munkám során 2 okot találtam ennek a jelenségnek a magyarázatára. Nyilvánvalóan ez egy megosztó téma, és sokan azt gondolják, hogy ez ennél összetettebb, de mégis!
2 olyan egyértelmű okot be tudok mutatni most, ami egyértelműen blokkolja egy nőben a nőiességet
1. ok -és ebből vannak többen- azok a nők, akik gyerekkorukban nem kaptak elég figyelmet a szüleiktől. Nézzük, milyen –nem szándékos-figyelemmegvonás lehetséges?
- A mennyiségi odafigyelés hiányának oka lehet: válás, haláleset, rossz házasság, esetleg kistesó születése után úgy érezte, hogy csökkent a figyelem irányába, vagy túl sokat ültették a tv előtt.
- Minőségi odafigyelés hiányának oka: nem a kislány szeretetnyelvén kommunikáltak vele a szülei. Pl a gyerek szeretetnyelve a dicsérő szavak voltak, ennek ellenére soha nem dicsérték, inkább ajándékokkal halmozták el. (Itt a szülők szeretetnyelve az ajándékozás volt.)
Az elme, a lélek hiányt szenved, amit később pótolni szeretne. Ebben az esetben válik a kislány olyan felnőtt nővé, aki felnőtt korában állandóan ingerekre fog vágyni. Mindig mozgásban akarja tartani maga körül a dolgokat. Fontos neki, hogy reagáljanak rá. Az már mindegy, hogy pozitív, vagy negatív a reakció, de jöjjön valamilyen visszajelzés. Például azok a nők, akik egy társaságban nem tudnak könnyedén viselkedni, hanem fontos nekik, hogy felhívják magukra a figyelmet. Vagy, akik nem a koruknak megfelelően öltözködnek, vagy nagyon kirívóan öltözködnek. Volt olyan ügyfelem, aki iszonyatosan sokat káromkodott.
Honnan tudom ezt az írásból megállapítani?
Ha az alsó (pl „g” betű alsó hurka)- és fölső (pl „l betű fölső hurka”) zónák különbségének átlaga 0,3 mm, vagy annál nagyobb, ott bizony ez a helyzet áll fenn!
2. ok, amivel gyakran találkozom a szakmámban, hogy az ügyfelemet fiúnak várták a szülei, de végül lány lett. Ezt annyiszor el is mondták neki, vagy pusztán elmesélték a jelenlétében, hogy az realizálódott benne, hogy nem őt várták. Így ahhoz, hogy elég jó legyen a szüleinek, tulajdonképpen nem lehet önmaga.
Volt ügyfelem, aki nem tudott családot alapítani (pedig „jó nő” volt) volt, aki nő akart lenni ugyan a kapcsolataiban, de mindig ő hordta a nadrágot, volt olyan is, akinek a szervezete szó szerint egy betegséget gyártott magának azért, hogy a teste ne tudja megélni azt, amire született. Az írásban az „n” és „m” betű árulkodik erről.
Mi a megoldás?
Az első lépés, hogy tisztában légy vele, hogy te a kettő közül élsz-e valamelyik gyerekkorból hozott blokkal. Ha nem látod, egy grafológiai elemzés elmondja neked. Ha újra szeretnéd tervezni ezt magadban, kérdésekre kell válaszolnod. Olyan kérdésekre, amiket eddig nem tettél fel magadnak. Ha nevet adsz egy elemzés után a saját faladnak, már könnyebb más szempontból látni a helyzetedet!
Az a tapasztalatom, hogy mikor az ügyfeleimet visszaviszem a gyerekkorukba-, amit a segítségemmel más szemüvegen keresztül néznek újra végig- megértik magukat. A gyerek éned uralkodni képes a felnőtt éneden. Ha megérted ennek a fontosságát, villámgyorsan az újratervezés útjára tudsz lépni. Ebben az esetben nőies nőként tudsz funkcionálni!
A nőies nő nem csak a ruhatárát, hanem a belső világát is jól ismeri, és jól használja!